Bromfietsrijbewijs

Wil jij je Bromfietsrijbewijs halen in de omgeving Venlo? Dan ben je bij Vos Verkeersschool aan het juiste adres.We helpen je om op een snelle en veilige manier je brommerrijbewijs te halen,zonder dat je bang hoeft te zijn om te zakken voor je bromfietsexamen. Zelfs als je denkt dat je het bromfietsrijbewijs niet kunt halen.Je kunt zelfs binnen één dag je bromfietsrijbewijs halen. Maar daarvoor moet je wel eerst je scooter theorie behaald hebben. Veel scooterrijders gingen je voor en haalden hun brommerrijbewijs bij Vos Verkeersschool Klanten beoordelen ons met een ruime 8!

Informatie voor ouders en verzorgers

Uw zoon of dochter haalt binnenkort de leeftijd dat hij of zij mag beginnen met het rijden van een scooter of bromfiets? Dan bent u bij Verkeersschool Vos aan het juiste adres! Al bijna 30 jaar zorgen onze ervaren instructeurs voor deskundige begeleiding en stomen uw kind helemaal klaar voor het praktijk rijexamen voor rijbewijs AM2 (bromfiets, scooter of snorfiets)

Via deze pagina willen wij u wat meer inzicht geven in de zaken die zich hedendaags afspelen bij het behalen van een bromfietsrijbewijs. Het behalen van een rijbewijs is namelijk een stuk ingewikkelder geworden vergeleken met vroeger. Hoe ziet de rijopleiding van uw kind er in grote lijnen uit? Wat voor kwaliteit kunnen wij als verkeersschool uw kind aanbieden? Deze vragen en nog meer onderwerpen worden hieronder verder toegelicht.

Bromfietsrijbewijs halen in de praktijk

Heb jij de theorie voor je scooter rijbewijs op zak? Dan kun je nu beginnen aan de praktijklessen voor de scooter. Bij Vos Verkeersschool leer je alle do’s en don’ts en kun je snel jouw scooter rijbewijs halen.

De praktijkopleiding voor je scooter rijbewijs is een opleiding die start vanuit de Verkeersschool zelf. Wanneer jij en jouw instructeur ervan overtuigd zijn dat jij je scooter beheerst en dat je gaat slagen voor je scooter rijbewijs, dan wordt jouw praktijkexamen gereserveerd en mag jij afrijden voor je rijbewijs AM.

Praktijk examen bromfiets

Bromfietsrijbewijs Combi-pakket

Vos Verkeersschool biedt je bromfietsrijbewijs aan in een Combi-pakket.

Prijs: €599,-.

Het combi-pakket voor je scooter rijbewijs bestaat uit de volgende onderdelen:
Theoriecursus online
Theorie-examen
Scooter praktijkopleiding
Praktijkexamen rijbewijs Am

Met dit combi-pakket heb je alles in één keer geregeld voor je scooter rijbewijs.